Ir para conteúdo
  • Cadastre-se

Preparacoes,ciclos , Dosagens , Dicas De Bodybuilders Pro.

Posts Recomendados

Postado (editado)

The following are the exact dosages of an offseason blast of a current top pro. Hope this puts in perspective the BS pro cycles that get posted every now and then.

Weeks 1-12

--------------

ED: EVERY DAY = TDS = todos os dias

EOD : DSDN = Dia Sim Dia Nao

100mg injectable dbol ed (first 8 weeks)

100mg TNE ed TNE = test no ester aka test base

500mg test cyp eod

600mg equipoise eod

200mg test prop ed

200mg NPP ed

25iu humalog before meals and before training

20iu gh injected iv immediately post workout 3x per week, 10iu gh injected IM 2x per week (other 2 training days), 10iu split dose into 5am 5 mid day injected subq on off days

Weeks 13-24

-----------------

100mg TNE ed

750mg test cyp eod

600mg equipoise eod

300mg test prop ed

200mg tren ace ed

25iu humalog before meals, 35iu before training

30iu gh injected iv post workout on all training days, 15iu subq on off days split dose 5am/5 mid day/5 evening

Weeks 25-34

-----------

200mg injectable anadrol ed

150mg TNE ed

1,000mg test cyp eod

600mg equipoise eod

400mg test prop ed

25iu humalog before meals, 40iu before training

35iu injected iv everyday in one shot

when really bulking up in the offseason, gh is injected in one big shot immediately post training and not split up throughout the day. furthermore, route of administration as well as dosage is staggered throughout the week. this is to mimick the pubertal release of gh which is pulsed and not steadily released in the same doses every day at regular intervals.

insulin is always used pre workout, timed accordingly so that training occurs during the peak. this particular bodybuilder whose cycle i posted prefers humalog but i know quite a few pros who like to use humulin r pre workout and train about 2 hours post sub q injection as the 30-60 minute onset allows them to get in one more carb meal prior to training rather than pounding dextrose as you enter the gym which is required with preworkout humalog.

testosterone and equipoise are the base year round, doses are lowered and sometimes eq is switched to deca when it is time to "cruise." When blasting, test and eq are raised while adding in other anabolics. NPP is usually switched with tren every 10-16 weeks, same with dianabol and anadrol.

the pro whose cycle this belongs to follows the "FST-7" training protocol of site enhancement so a large portion of the gear is injected into the muscle to be trained that day and mixed with a large volume of sterile oil. In combination with the massive pumps that training during an insulin peak (while consuming hundreds of grams of dextrose), the hope is for muscle fascia stretching.

IGF-1 DES is used in cycles, it is injected bilterally in the muscles trained that day.

think about it this way: in the offseason, as a competitive bodybuilder your goal is to gain as much size as possible. how do you do that? lift weights. what is the most important time of anabolism leading to muscle gain? post workout when you are shuttling nutrients to your damaged muscle fibers (this is especially important when you are training during an insulin peak, less so if you are natural or just on gear). so if your #1 concern is gaining mass you should optimize that post workout nutrient shuttling by massively spiking growth hormone levels with the most immediate route of administration (iv). the human body best responds to "pulsing" or irregular gh levels since that is the natural growth protocol induced during puberty so the best results can be seen by staggering very high doses with moderate doses. When you are in contest prep, as a competitive bodybuilder what is your #1 concern? getting ripped and maintaining as much muscle as possible. That is when the gh dose should be split and injected sub-q throughout the day (with the exception of still one post workout iv shot) for a steady, longer acting release of gh into the bloodstream which will assist in fat loss and maintaining muscle mass in a caloric deficitcit

Editado por Outlaw

Publicidade

Postado

Out, Animal brother, depois vou dar uma olhada e tento fazer um resumão!

Eu tenho estudado bastante coisa da gringa e tenho aprendido bastante... o que me deixa mais abismado não é nem as dosagens em si, mas o quanto esses caras precisam usar de droga pra se manter em alto nível... oq 750mg de Testo por semana faz para nós mortais e iniciantes no bodybuilding, nao chega nem perto doq esses caras usam numa simples TRH!

Eu acho que é um mundo muito além do que estamos capazes a conviver, e tbm desnecessário para a maioria do objetivo da galera, mas que é legal ver a dedicação e a alquimia que esses caras fazem, ah isso é! hahahaha!

Vou ler com bastante calma...

Uma coisinha, se agente acha que os BBs ciclam absurdos, oq vcs acham dum atleta da NFL ? Meus amigos, oq eles tomam num ciclo de 6 semanas, tem gente que nao vai tomar na vida! hahahahaha!

Eh froid!

Otima contribuição!

Postado

Cara.. o que me deixa impressionado ALEM do tempo em que eles ficam ON é as doses...

Esse Até que é um ciclo considerado ''leve'' no quesito de Ae's , porque nesse ciclo tem uma boa dosagem de gh e uma dosagem moderada de insulina... Agora quem nao pode mandar 20ui de gh por dia , acaba aumentando monstruosamente a dosagem dos Ae's...Sem contar que tem bodybuilder que manda de 150 a 200ui de Insulina/dia... é coisa pra cacilds.

os jogadores da NFL precisam tomar mais cuidados com os ciclos , porque la o anti-doping é tenso... Mais eu andei lendo que eles usam e abusam de gh e insulina tambem

Postado

To ligado! O Anti Doping lá é pesadissimo! Tanto que toda temporada sempre tem jogador que roda, e geralmente por uso de AE's e estimulantes!

Cara eu fico abismado tbm, sei lá, acho que lá as coisas são muitooooooooo mais avançadas, essa dosagem de insulina que os caras tomam, sinceramente, eu nao sou cagão, mas nao tenho coragem nem fudendo! rsrsrsrs.

Naquele topico do IFBB Pro, é assustador as paradas e as dosagens que o cara comenta, nego fazendo uso de 8g de Testo por semana! PQP! rsrsrsrs! ta loco!

Postado

Fucking God 750mg/dsdn! hahahahaha! Senti meus bagos entrando dentro do meu corpo agora! hahahaha!

Cara é muita coisa, não consigo acreditar que só com proteções básicas e tradicionais vc evite uma total atrofia testicular nessas dosagens, aidna mais cipionato!

• 3 semanas depois...
Postado

na NFL ate onde eu li, funciona um pouco diferente

eles usam GH "recomendado" pelos medicos numa dosagem de 4ui/dia que eh considerada normal pela organizacao americana e portanto nao pega no anti dopping

oxan nego usa igual vit c , e pelo q eu lembro era numa dosagem de 40 a 50mg td ano inteiro

qdo o nego acaba querendo ganhar uma massa um pouco maior num curto periodo de tempo ou dependendo da posicao de q o cara joga, dai sao umas 6 semanas de dbol numa dosagem de 50mg pra + se nao me engano

pelo menos isso eh o basicao dos caras la durante a competicao, mas qdo entra a "lockout season" dai nego abusa demais dos farmacos hehe

Crie uma conta ou entre para comentar

Você precisar ser um membro para fazer um comentário

Criar uma conta

Crie uma nova conta em nossa comunidade. É fácil!

Crie uma nova conta

Entrar

Já tem uma conta? Faça o login.

Entrar Agora
  • Criar Novo...